توسط دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفت؛

تقدیر از خدمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه سلامت

دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اهدا لوح سپاسی، از خدمات حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به واسطه خدمات ارزنده وی در حوزه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش فرینا، محمود حسین پور، معاون بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان هرمزگان در این لوح سپاس از زحمات و خدمات موثر حمیدرضا مومنی راستای خدمت رسانی به مردم به منظور افزایش سلامت جامعه در قالب بسیج ملی کنترل فشار خون، تقدیر کرده است.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر است؛
جناب آقای حمیدرضامومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم 
سلام علیکم؛
 توفیق خدمت به نحوی نیکو و شایسته به مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا، کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسوولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.
 بدین وسیله از زحمات بی‌شائبه و موثر شما در راستای خدمت رسانی به مردم در جهت افزایش سلامت جامعه در قالب "بسیج ملی کنترل فشار خون" تقدیر و تشکر نموده، موفقیت و بهورزی روز افزون تان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 دکتر محمود حسین پور 
معاون بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان

یادآور می شود، با توجه به برنامه های طرح تحول نظام سلامت ایران و اهمیت برنامه ریزی برای انجام مراقبت های بهداشتی آحاد جامعه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال گذشته، اقدام به طراحی و اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون بالا نمود. این طرح با شعار "فشارخون، بدانیم و اقدام کنیم" آغاز شده و تا 15 تیرماه 98 ادامه داشت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو