حمایت تحصیلی از کودکان کمتر برخوردار منطقه آزاد اروند

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه هم اندیشی جهت حمایت از دانش آموزان کمتر برخوردار سال تحصیلی ١٣٩٩ از تهیه بسته های حمایتی تا سقف ۵/٧٧٠ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش فرینا، علی الیاسی در نشستی با حضور مدیران آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی شهرستان های آبادان و خرمشهر که با هدف حمایت از کودکان کمتر برخوردار منطقه تشکیل شد، ضمن اشاره به اهمیت تحصیل در کاهش آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: بسته های حمایتی نوشت افزار متناسب با مقطع تحصیلی از جمله دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش تا سقف ۵/٧٧٠ میلیون ریال خریداری و بین دانش آموزان توزیع می گردد.

الیاسی با تأکید بر اینکه توزیع بسته های حمایتی همانند سال گذشته توسط نهادهای مربوطه انجام می شود، اذعان داشت: با نظر موافق آموزش و پرورش، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان های آبادان و خرمشهر مقرر گردید، خرید نوشت افزار توسط ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان های آبادان و خرمشهر انجام شود.

وی افزود: کمیته امداد آبادان و خرمشهر شماره حساب خود جهت دریافت اعتبار مربوط به حمایت از دانش آموزان کمتر برخوردار را کتبا به مدیریت آموزش سازمان اعلام نمایند.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند همچنین عنوان کرد: ادارت آموزش و پرورش هر چه سریع تر پیشنهادات خود را در خصوص تشکیل مجمع خیرین منطقه و نسبت به تشکیل آن در هر دو شهرستان آبادان و خرمشهر، ارائه نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو