در مسابقات والیبال ساحلی زیر 20 سال کشور در مازندران؛

منطقه آزاد قشم قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کشور شد

تیم منطقه آزاد قشم در مسابقات والیبال ساحلی زیر 20 سال کشور و انتخابی تیم ملی که در کمپ ساحلی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار شد با شکست دادن تیم میزبان در فینال این مسابقات به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این مطلب گفت: تیم دونفره والیبال ساحلی منطقه آزاد قشم متشکل از ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده در دور نخست این مسابقات با تیم های خراسان جنوبی، گلستان الف و امیرآباد همگروه شد و با غلبه بر این سه تیم به عنوان سرگروه به دور بعدی راه یافت.
جلیل حق گویان افزود: تیم منطقه آزاد قشم پس ازرسیدن به مرحله فینال این مسابقات به مصاف تیم مازندران 1 رفت و با کسب امتیازهای ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۴ موفق شد با نتیجه دو بر صفر میزبان این مسابقات را شکست بدهد و قهرمان این دوره از رقابت ها بشود.
به گفته حق گویان، تیم های والیبال ساحلی مازندران ۱ با میلاد سام و علیرضا جعفری، گلستان ۱ با  آرمین کمی و محراب علی‌زاده و مازندران ۲ با امیررضا باباپور و میلاد رضایی بعد از تیم والیبال ساحلی منطقه آزاد قشم با ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده به ترتیب به مقام های دوم تا چهارم این مسابقات دست یافتند.
گفتنی است؛ این مسابقات به مدت سه روز از یازدهم الی سیزدهم آبان ماه جاری با حضور 25 تیم در کمپ ساحلی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.