در حاشیه بیست و هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم؛

تجلیل از فعالان ورزشی و زیست محیطی بومی و بانوی هنرمند قشمی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه بیست و هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این منطقه از فعالان ورزشی و زیست محیطی بومی و بانوی هنرمند قشمی تجلیل کرد.

به گزارش فرینا به نقل از فکر اقتصادی، حمیدرضا مومنی، ضمن تقدیر از فعالیت های زیست محیطی کمیته موج سواری سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: برنامه های منسجم پاکسازی سواحل غرب جزیره و دریا توسط جوانان ورزشکار و بومی به فرهنگ سازی حفظ محیط زیست و توسعه ورزش کمک می کند.
مومنی اقدامات سمن ها و گروه‌های اجتماعی و ورزشی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: سازمان باید با ساماندهی مجموعه ها و جهت دهی مناسب، همچنین فراهم کردن امکانات و تجهیزات، علاقمندان به چنین فعالیت هایی را تشویق کند تا با اجرای برنامه های اینچنینی به کمک جامعه جزیره، فضای مناسب و پاکیزه ای برای ساکنان و گردشگران فراهم شود.
وی همچنین با تجلیل از اقدام بانوی هنرمند قشمی برای ترسیم نقاشی های زیبا بر دیوارهای شهر قشم عنوان داشت: تحول سیما و منظر شهری با دیوارنگاره های دختر هنرمندمان، باعث تلطیف روحیه شهروندان و جلوه های بصری زیبایی شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این بانوی هنرمند خواست تا با تشکیل گروهی از هنرمندان خلاق به کار زیباسازی دیوارهای شهر ادامه دهد و اضافه کرد: مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز با فراهم کردن امکانات و لوازم مورد نیاز در این فعالیت مشارکت دارد.
شایان ذکر است، در این مراسم از حسن شریفی، رییس کمیته موج سواری منطقه آزاد قشم و دو تن از اعضای این کمیته، همچنین حدیث اسلامی، بانوی هنرمند دیواره نگار با اهدای لوح های سپاس، تجلیل شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.