برگزاری اردوی تیم ملی جودو در منطقه آزاد اروند

رییس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت آمادگی منطقه آزاد اروند اردوی تیم ملی جودو ایران در این منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش فرینا، آرش میراسماعیلی اظهار داشت: هدف فدراسیون جودو پیشرفت این رشته جذاب با همکاری سایر ارگان ها در سراسر کشور است.

میراسماعیلی افزود: در این راستا تفاهم نامه ای بین فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند منعقد خواهد شد تا مثمرثمر باشد.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد اروند درخواستی برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی ایران در این منطقه داده است که با ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا آن را اجرایی خواهیم کرد.

رییس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تعلیق فدراسیون جودو افزود: در صورتی که این فدراسیون از تعلیق فدارسیون جهانی خارج شود مسابقات بین المللی در رده های سنی مختلف به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

میراسماعیلی بیان کرد: منطقه آزاد اروند به لحظ زیرساخت های ورزشی دارای ظرفیت های مناسبی است و می توان با استفاده از این ظرفیت ها شرایط میزبانی مسابقات بین المللی را در این منطقه فراهم کرد.

وی گفت: در نخستین فرصتی که ستاد ملی کرونا مجوز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را بدهد یکی از میزبان ها منطقه آزاد اروند خواهد بود.

رییس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران افزود: نسبت به توسعه جودو در جای جای ایران اسلامی اهدافی داریم، در بخش بانوان زمینه برای پیشرفت در جودو و دفاع شخصی برنامه ریزی شده است و حتی برنامه ریزی برای آموزش بین کارمندان زن صورت گرفته است.

میراسماعیلی اظهار داشت: نگاه ما به آبادان و خرمشهر بسیار مثبت است، این ۲ شهر روزی برای کشور از جان و مال خود گذشتند و ایثار کردند و قطعا نگاه فدراسیون جودوی کشور به این منطقه بسیار مثبت است و هرگونه همکاری که منطقه آزاد اروند نیاز داشته باشد پذیرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: در صورتی که منطقه آزاد اروند برای میزبانی اردوی تیم های ملی جودو کشور آمادگی داشته باشد فدارسیون از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو