منطقه آزاد اروند آماده میزبانی مسابقات قهرمانی جودو کشور

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان آماده میزبانی مسابقات قهرمانی جودوی کشور در رده های سنی مختلف است.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی افزود: در سفر رییس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران به منطقه آزاد اروند مقرر شد خانه جودو آبادان احداث شود.

ادیبی اظهار داشت: تکمیل و احداث خانه جودو آبادان توسط سازمان منطقه آزاد اروند صورت می گیرد و تجهیرات آن توسط فدراسیون جودو رقم خواهد خورد.

وی گفت: همچنین ارتقا مدارک مربیگری مربیان و ارتقا داوران جودوی منطقه آزاد اروند از دیگر مباحث مطرح شده در حضور رییس فدارسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران بود که پس از آغاز مجدد فعالیت های ورزشی و طی تفاهم نامه این امر صورت خواهد گرفت.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: با توجه به استعدادهایی که در منطقه آزاد اروند وجود دارد و در رده های سنی که قهرمان کشوری داریم میزبان مسابقات قهرمانی کشور به منطقه آزاد اروند داده شد که با آغاز مجدد فعالیت های ورزشی و اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا این مسابقات در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

ادیبی افزود: همچنین یکی از اردوهای آمادگی تیم ملی نیز به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد که در این اردو تعدادی از جودوکاران آبادانی و خرمشهری پا به پای ملی پوشان و زیر نظر مربیان تیم ملی شرکت خواهند کرد.

وی گفت: با موافقت رییس فدراسیون جودوی کشور در این اردو تعدادی از مربیان آبادانی و خرمشهری در کنار مربیان تیم ملی به آموزش ملی پوشان خواهند پرداخت ضمن اینکه در این اردو از دانش مربیان تیم ملی جهت ارتقا دانش مربیگری خود استفاده خواهند کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو