مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانده پایگاه دریابانی قشم دیدار کردند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده پایگاه دریابانی قشم با وی بر ادامه تعاملات سازنده و حمایت های ذاتی این سازمان از نیروهای خدوم و جان برکف دریابانی به عنوان پاسداران و حافظان منافع ملی در آب های خلیج فارس به ویژه در محدوده جزیره قشم تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، حمیدرضا مومنی در دیدار با سرهنگ مهدی مرادپور و جمعی از پرسنل پایگاه دریابانی قشم، اظهار کرد: اقدامات تحسین برانگیزی توسط نیروهای دریابانی جهت حفاظت و حراست از مرزهای آبی جزیره قشم انجام گرفته است.
مومنی با اشاره به امنیت خوب ایجاد شده در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جزیره قشم یادآور شد: کمک به تامین آسایش و امنیت و فعالیت گسترده جهت حفاظت از منافع همه مردم ایران به ویژه ساکنان جزیره قشم، موضوع بسیار مهمی است که نیروها و پرسنل پایگاه دریابانی جزیره قشم در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته است.
وی افزود: تقویت امکانات پایگاه دریابانی جزیره قشم برای حفاظت از منافع ملی کشورمان در آب های خلیج فارس یک امر مهم است و سازمان منطقه آزاد قشم وظیفه خود می داند که به مسائل و نیازهای اساسی دریابانی قشم رسیدگی کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: تقویت توانایی ها و افزایش اقتدار نیروهای دریابانی قشم به ویژه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و همچنین تعامل و همکاری جهت برقراری امنیت در جزیره در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.
براساس این گزارش، فرمانده پایگاه دریابانی قشم نیز در این جلسه گفت: نیروهای دریابانی قشم با تلاش های شبانه روزی خود و حمایت های سازمان منطقه آزاد در این شهرستان توانستند افتخارات بزرگی در عرصه حفاظت از جان و مال مردم ایران و به خصوص در جزیره کسب کنند.
سرهنگ مهدی مرادپور ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا در آب های جزیره قشم یک وظیفه ملی برای تمامی پرسنل و نیروهای دریابانی قشم است و با تداوم  این مبارزه است که می توانیم شاهد افزایش امنیت اقتصادی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان منطقه باشیم.
فرمانده پایگاه دریابانی قشم در پایان تصریح کرد: حفظ امنیت دریا و مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران از حساسیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل کمک‌های سازمان منطقه آزاد قشم نقطه امید و قوت نیروهای پایگاه دریابانی این جزیره به شمار می رود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو