با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

جلسه بررسی مشکلات روستا و شهرک صنعتی طولا برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای طولا با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا مومنی در این جلسه که پیش از ظهر روز سه شنبه (4 آذرماه) در محل دفتر امور طولا برگزار شد، نکاتی را در جهت انجام بهتر ماموریت های محول شده و تسریع اجرای اقدامات اجرایی در این روستا مطرح کرد.
در این جلسه همچنین امیر سلکی مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم گزارشی درباره فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف عمرانی، خدمات شهری و در روستا و محدوده شهرک صنعتی طولا در راستای خدمات رسانی بهتر و بهبود وضعیت عمرانی و افزایش کیفیت زندگی ساکنان نقاط مختلف تحت نظر این مدیریت ارائه کرد.
براساس این گزارش در راستای اجرای دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص احیا شهرک صنعتی طولا و محول شدن وظایف مربوط به خدمات شهری این شهرک به مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان این سازمان، اقدامات گسترده ای برای ساماندهی و زیباسازی سیما و منظر شهری این شهرک آغاز شده است.
جمع آوری نخاله ها و نظافت معابر اصلی شهرک صنعتی طولا، جمع آوری کلیه ضایعات موجود در محیط پیرامونی این شهرک و نظافت مداوم و مرتب خیابان های اصلی و تعبیه و احیا سطل های زباله و جمع آوری مرتب زباله ها به صورت مکانیکی، بازدید و بررسی مرتب از وضعیت سیما و منظر شهری جهت جمع آوری زباله های این شهرک بخشی از اقدامات صورت گرفته در روزهای گذشته است.
گفتنی است در ادامه این جلسه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه با حضور در شهرک صنعتی طولا از اقدامات انجام شده در جهت بهبود وضعیت عمرانی، مسیرهای دسترسی و وضعیت جمع آوری زباله های سطح این شهرک بازدید کردند. همچنین پیش بینی هایی جهت احداث کانال دفع آب های سطحی برای حل مشکلات احتمالی مانند آبگرفتگی معابر شهرک صنعتی طولا انجام گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.