مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مدیریت املاک و مستغلات به صورت سرزده بازدید کرد؛

تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی در کوتاه ترین زمان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدیدی سرزده از مدیریت املاک و مستغلات این سازمان، نحوه تکریم ارباب رجوع در این مجموعه را مورد بررسی قرار داد و نکاتی را پیرامون پاسخگویی به درخواست های کاری مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن مطرح کرد.

به گزارش فرینا به نقل از مهر، حمیدرضا مومنی در این بازدید که به صورت سرزده برگزار شد، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های کاری مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان، یکی از اولویت های نظام اداری سازمان بوده و جلب رضایت مردم از خدمات ارائه شده یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و رشد در مجموعه منطقه آزاد قشم است.

براساس این گزارش، این بازدیدهای سر زده با هدف افزایش نظارت، احیای حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات به ارباب رجوع در مدیریت های مختلف سازمان، به صورت دوره ای در معاونت ها و مدیریت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

مواردی مانند سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار، پاسخگویی و برخورد با ارباب رجوع به عنوان یکی از عوامل اصلی جلب رضایت ساکنان، سرمایه گذاران و به دنبال آن جلب اعتماد و ارتقا وجه سازمان میان جامعه جزیره و همچنین حفظ احترام و عزت نفس کارمندان به عنوان سرمایه های انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها مورد بررسی قرار می گیرند.

براساس این گزارش حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده خود از مدیریت املاک و مستغلات این سازمان با برخی از مراجعین و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان روند اجرای فعالیت ها و ارائه خدمات قرار گرفت.

گفتنی است، بازدیدهای سرزده از واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد قشم به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کم کاری یا عدم تکریم ارباب رجوع، گزارش آن به مراجع ذیربط ارسال و براساس قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.