آغاز فعالیت استارتاپ های حوزه شیلاتی مرکز رشد دانشگاه بین‌المللی چابهار

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های استارتاپی و شتاب دهنده در حوزه شیلاتی با تمرکز بر صید و صیادی در بخش تحقیقات مرکز رشد این دانشگاه شروع به فعالیت کردند.

به گزارش فرینا، ناصر آبروش به همراه محمد اکبر چاکرزهی عضو هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار، محسن علی گلشنی عضو هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار، سعید چلندری معاونت حمل‌ونقل و ترانزیت سازمان منطقه آزاد چابهار، منصور وحیدی فر مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت هفته پژوهش از مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور چابهار بازدید کردند.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های شیلاتی به‌خصوص صید و صیادی از مهمترین مزیت شهرستان چابهار می‌باشند به همین منظور دانشگاه بین‌المللی چابهار بستر لازم جهت آموزش و مهارت‌آموزی به صیادان و علاقمندان به فعالیت شیلاتی را در مراکز رشد دانشگاه فراهم ساخته است.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته بین دانشگاه بین‌المللی چابهار و مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور چابهار و حمایت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار، مقرر شده است که دفتر آموزش و مهارت‌آموزی مباحث شیلاتی به صیادان و علاقمندان به فعالیت صید و صیادی در مرکز رشد دانشگاه بین‌المللی چابهار در بخش RND فعالیتش را بر مبنای توانمندسازی و نوآوری آغاز نماید.

آبروش ادامه داد: تیم‌های تشکیل‌شده در مراکز رشد، استارتاپ ها و شتاب‌دهنده‌هایی خواهند بود که در حوزه صید و صیادی شهرستان چابهار به‌منظور توسعه اقتصادی کشور نقش مؤثری را ایفا خواهند کرد.

بنابراین گزارش در پایان بازدید از مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور چابهار، از ریاست محترم مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور چابهار بخاطر فعالیت‌های مفید و ارزنده‌ای که در مرکز تحقیقات شیلاتی داشتند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.