بازدید رئیس و دبیر فراکسیون مناطق آزاد مجلس از مرکز خداآفرین ارس

رئیس و دبیر فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مرند و جلفا از مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس بازدید کرد.

به گزارش فرینا، معصومه پاشایی در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به پتانسیل های بالقوه در محدوده خداآفرین گفت: همدلی و همکاری نمایندگان استان آذربایجان شرقی از یک سو، توجه ویژه به رشد و توسعه مناطق آزاد از سوی دیگر و وجود پتانسیل های بی نظیر و غنی در زمینه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و نیروی کار جوان در محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس فرصت مناسبی را ایجاد کرده است تا بزودی شاهد رشد شاخص های اقتصادی در این منطقه باشیم.
در ادامه این بازدید، سرپرست مرکز خداآفرین سازمان منطقه آزاد ارس نیز ضمن اشاره به موقعیت محدوده خداآفرین گفت: نزدیکی محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس به بازار های جهانی از جمله کشورهای منطقه قفقاز(cis) و اروپای شمالی، نزدیکی به مبادی رسمی گمرک نوردوز، وجود زمین های حاصلخیز و سایت صنعتی جانانلو از عمده ترین مزیت های این منطقه می باشد.
رسول داشاد، سایت صنعتی جانانلو را موقعیتی امن و مطمئن برای سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر چندین کارخانه مانند خط تولید دستمال کاغذی وانواع رنگ های صنعتی توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است و چندین واحد تولیدی در مرحله تحویل زمین و صدور می باشد.
گفتنی است؛ معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا و رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس و حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی و دبیر فراکسیون شورای عالی مناطق آزاد، روز گذشته از محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس بازدید کردند.
 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.