مرکز آموزشی و تفریحی تخصصی تفریحات هوایی در جزیره کیش راه اندازی می شود

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، از رایزنی با سازمان هواپیمایی کشوری برای صدور مجوزهای رسمی ایجاد مرکز تخصصی آموزش و تفریحات هوایی درکیش خبرداد.

به گزارش فرینا، علی عرب با اشاره به اینکه پس از مذاکرات ثمر بخش این شرکت برای دریافت مجوز ایجاد مرکز تخصصی آموزش و تفریحات هوایی باسازمان هواپیمایی کشوربه زودی این مجوز ها صادرمی شودگفت: با ایجاد چنین مجموعه ای، امکان ارائه خدمات آموزشی به علاقمندان پرواز پاراگلایدر و بالن تفریحی، هلیکوپتر و جایروکوپتر و هواپیماهای فوق سبک در نقاط مختلف جزیره مهیا شده و ساکنان و گردشگران نیز می توانند از خدمات تفریحی این مرکز استفاده کنند.

عرب افزود: پرواز با هواپیماهای فوق سبک "ultra light" و همچنین تفریحات هوایی، فرصتی هیجان انگیز و جذاب است که علاقمندان به تفریحات هوایی را ترغیب می کند تا بدون پیش زمینه قبلی لذت پرواز بر فراز آسمان را تجربه کنند.

وی عنوان کرد: راه اندازی این مجموعه آموزشی و تفریحی با استانداردهای جهانی، ضمن ارائه خدمات با قیمت های مناسب ، تجربه ای فراموش نشدنی برای گردشگران است.

گفتنی است، علاوه بر توسعه زیرساخت های تفریحی با هدف رونق صنعت گردشگری، توجه به مقوله آموزش و ارتقاء سطح مهارت های فردی درپروازبا هواپیماهای فوق سبک و ارائه گواهینامه های آموزشی معتبرازسوی سازمان هواپیمایی کشوری ازجمله مزیت های مهم ایجاداین مرکز آموزشی و تفریحی درجزیره کیش است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو