رفع تصرف ۲۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در روستای دفاری قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای عملیات رفع تصرف اراضی ملی خارج از محدوده ی طرح هادی روستای دفاری خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا؛ مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب گفت: افزون بر ۲۷ هزار مترمربع از اراضی ملی واقع درضلع شرقی پارک درحال احداث روستای دفاری به ارزش ریالی بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در پی انجام استعلامات لازم با دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم وهمکاری شایان پلیس اقتصادی نیروی انتظامی، روز پنجشنبه رفع تصرف و آزادسازی شد.
مازندرانی افزود: نیروهای یگان حفاظت با گشت و پایش مداوم در اراضی ملی و دولتی سطح جزیره، استفاده از امکانات و نیروهای موجود و تعامل و همکاری با دستگاه قضا و نیروی های انتظامی و دریابانی از هرگونه تصرف، تخریب و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی ملی و دولتی جلوگیری کرده و در صورت مشاهده کوچکترین تحرکی در این زمینه، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه عملیات رفع تصرف این اراضی بدون حادثه یا مشکلی انجام شده است از نصب یک عدد تابلو هشدار اراضی ملی در محل انجام این عملیات در روستای دفاری خبر داد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با تاکید بر اهمیت مبارزه با پدیده شوم زمین خواری خاطرنشان کرد: از مردم شریف و مسئولین خدوم جزیره قشم بویژه دهیاران و شوراهای اسلامی جزیره درخواست می شود در صورت مشاهده تصرفات و یا هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی ملی، دولتی و سواحل قشم، ضمن برخورد قانونی، گزارش خود را به مامورین یگان حفاظت و یا از طریق شماره تلفن ۰۷۶۳۵۲۵۲۴۸۸  به اداره حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان اعلام نمایند.
مازندرانی با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان قشم، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، مدیرکل حراست و مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم  تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو