تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر انجام مطالعات پل دوم پایانه مرزی میلک

سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر انجام مطالعات پل دوم مرز میلک و شتاب بخشی به اجرای این پروژه تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، احمد علی موهبتی در این دیدار که با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد، بر تسریع در اجرا و اتمام پروژه های زیرساختی حمل و نقل، مناطق آزاد و مرزهای رسمی تاکید کرد.

موهبتی در این دیدار با توجه به پیگیری های انجام شده و موافقت افغانستان با احداث پل دوم مرز میلک، خواستار انجام مطالعات این پروژه و شتاب بخشی به اجرای آن در جهت تعاملات اقتصادی با همسایگان و مردم مرزی دو کشور شد.

وی همچنین با توجه به اولویت احداث ترمینال ریلی مرز میلک و ارتباط پایانه های دو کشور، خواستار تسریع در انجام مطالعات، تهیه نقشه و جزییات اجرایی این پروژه ها شد.

وزیر راه و شهرسازی نیز با اشاره به اهمیت مرزها و خطوط ریلی و زیرساخت های حمل و ترانزیت، بر تسریع بر پیگیری پروژه راه آهن زابل ـ میلک، پل میلک و پایانه ریلی میلک و اتصال ریلی پایانه های دو طرف توسط حوزه های ذی ربط تاکید کرد.

اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی با رویکرد توسعه ای به نقش مهم مناطق آزاد و مرزهای رسمی و بازارچه های استان افق بلندمدت توجه دارد و تلاش بر اتمام به موقع پروژه ها دارد.

وی با اشاره به توجه شخص رییس جمهور به پروژه های حمل و نقل اعم از خطوط ریلی و جاده ها، آزادراه ها و فرودگاه ها، گفت: دکتر روحانی با گزارش گیری مداوم از روند پیشرفت طرح ها، چگونگی پیشرفت طرح ها را کنترل می کند.

وزیر راه و شهرسازی به معاون رهداری و پایانه ها دستور اقدام لازم در جهت تسریع در انجام موارد مورد نظر استاندار صادر کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو