رونمایی از ۲ نماهنگ یادواره سردار شهید سلیمانی در منطقه آزاد اروند

به مناست بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از دو نماهنگ همخوانی فارسی عربی « میراث سلیمانی » و «سردار خونین بال»، رونمایی شد.

به گزارش فرینا، با حضور مهدی منظمی مدیر ورزش و سلامت و صدیقه توکل مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانده مقاومت ناحیه سپاه آبادان، امام جمعه آبادان و تنی چند از دیگر مسئولین، از دو اثر هنری تولیدی در قالب همخوانی فارسی عربی به نام های “سردار خونین بال” کاری از گروه تواشیح بین المللی مصباح الهدی آبادان و “میراث سلیمانی” کاری از گروه سرود ابن رضا از ناحیه مقاومت بسیج آبادان، رونمایی شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با ادای احترام به شهید قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده، خاطرنشان کرد: رویکرد این معاونت همواره حمایت از هنرمندان بومی به جهت ماندگاری و اثرگذاری فرهنگی و هنری آثارشان است که در همین راستا از دو نماهنگ « میراث سلیمانی » و «سردار خونین بال» برای تولید و پخش از شبکه های سراسری، پشتیبانی و حمایت مالی نموده ایم.

قدرت اله طمیمیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ارائه آثار فرهنگی و هنری به نسل جدید را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: شهید سلیمانی یک فرد نبود بلکه مکتب و تفکری بود که دسترسی به آن از طریق شناخت وی، تفکر و مکتب اش میسر است.

طمیمیان تصریح کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مواجه با دشمنان شجاع و مقتدر و در مقابل مردم خدوم، دلسوز و متواضع عمل می کرد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از این مراسم سردار سلیمانی را آینه ی تمام نمای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دانست و گفت: برای زنده نگه داشتن نام، یاد و مکتب شهید سلیمانی می بایست یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم مقدس را زنده نگه داریم که مکتب جهاد، شهادت، اخلاص، معرفت، بصیرت و اقتدار به مولای خود است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، افزود: مکتب شهید سلیمانی تمام آحاد مردم اعم از پیر، جوان، تحصیل کرده، بی سواد، شهری، روستایی و حتی مادران شهدا را در دفاع از حرم وارد صحنه کرده است. شهید سلیمانی برای جنگیدن، جریان سازی فرهنگی و زمانی که به مکتب او نیاز است و حتی در جریان سیل، بدون نمایش اثری برای معرفی، خود و رهروانش وارد میدان می شدند.

در این رویداد فرهنگی از سه جانباز مدافع حرم به نام های «علی رضا بساک»، «نادر برومند» و «مصطفی عبادی» با اهداء لوح تقدیر و تابلو منقش به تصویر شهدای مدافع حرم قدردانی شد و از هنرمندان و اعضای گروه های سرود دو نماهنگ « میراث سلیمانی » کاری از گروه سرود ابن رضا از ناحیه بسبج آبادان و «سردار خونین بال» کاری ار گروه بین المللی تواشیح مصباح الهدی آبادان، نیز تقدیر بعمل آمد.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.