حمایت دستگاه قضا از تولید و صادرات در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی گفت: قوه قضائیه برای کمک به رفع موانع تولید در مناطق ویژه اقتصادی تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، حجت الاسلام نسائی زهان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: امروزه قوانین و تبصره‌های بسیاری وجود دارد که گاهی مانع تولید و صادرات است و باید همه دست به دست هم دهیم تا گرهی از مشکلات فعالان اقتصادی باز کنیم.
وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا بلای جان اقتصاد کشور است و باید با رونق صادرات و واردات، مانع قاچاق کالا شویم گفت:باید برای تعیین تکلیف کالا‌های قاچاق کشف شده که مدت‌ها در انبارهاست برنامه ریزی شود تا در صورت نیاز معدوم و یا به چرخه توزیع برگردد.

مرتضی صفدری زاده مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی هم با اشاره به اینکه خراسان جنوبی منطقه‌ای محروم نیست بلکه سرشار از ظرفیت‌های مختلف است گفت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با دارا بودن قطعه منفصله در مرز ماهیرود به یکی از موفق‌ترین مناطق ویژه اقتصادی تبدیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید همه تلاش کنیم تا فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی گسترش یابد و مردم استان از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

رحیمی بازرس کل استان هم با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه قضائی و دستگاه‌های تابعه حمایت از سرمایه گذاران است گفت:در کنار دستگاه قضا باید دستگاه‌های نظارتی هم برای توسعه سرمایه گذاری در استان بیشتر فعالیت کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم گفت: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا مردم رونق تولید را به خوبی احساس کنند.
حجت الاسلام وحدانی نیا افزود: دستگاه قضا امادگی دارد تا در موضوعاتی که کوتاهی صورت گرفته و نیاز به حضور قوه قضائیه است، ورود پیدا کند.

در این نشست مقرر شد الحاق ۱۹۷ هکتار از اراضی منابع طبیعی به محدوده منطقه ویژه تا یکسال آینده روند قانونی خود را طی کند.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.