بازدید مدیر سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی از ظرفیت های ورزشی و درمانی جزیره کیش

مدیر سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در طی بازدیدهای خود از مناطق آزاد کشور از  زیرساخت ها و ظرفیت های حوزه بهداشت و درمان و ورزش منطقه آزاد کیش، بازدید کرد.

به گزارش فرینا، امیر حسین منظمی در این سفر ضمن بازدید از زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان و‌ ورزش، در نشست با مسئولین این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

منظمی، در راستای بازدید از آزمایشگاه غذا و دارو منطقه آزاد کیش، فرایند ورود کالاهای سلامت محور به منطقه را با مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار داد؛ وی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی در دست اقدام حوزه ورزش بر لزوم تنظیم برنامه و بودجه سال آینده متناسب با شرایط حاکم و نیاز مردم منطقه، تأکید نمود.

در این سرکشی که باحضور سعید صومعه مدیر استاندارد، غذا و دارو سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران مربوطه انجام شد؛ از دیگر پروژه های در دست اقدام و ظرفیت های درمانی منطقه در بخش توریسم درمانی و توریسم ورزشی با توجه برگزار مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰قطربازدید بعمل آورد.

مدیر سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با رویکرد تدوین برنامه و تنظیم بودجه مناطق آزاد در سال آتی با تاکید معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق بازدید از زیرساخت های حوزه ورزش و سلامت سایر مناطق آزاد را در دستور کار خود دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.