تعویض پلاک و پروانه تردد خودروهای پلاک ارس حضوری انجام می شود

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک جهت تعویض پلاک، صدور پروانه تمدید تردد خودروها و یا نقل و انتقال آن به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه نمایند.

 به گزارش فرینا، کاظم حاجی پور با اعلام این خبر گفت: با همکاری و هماهنگی پلیس راهور استان، از شانزدهم دیماه صدور پروانه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودروها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می شود و اشخاص می توانند با مراجعه به آن جهت تمدید پروانه اقدام نمایند.

حاجی پور افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها، انجام مراحل نقل و انتقال خودروهای ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودروها نیز از شانزدهم دی ماه بصورت حضوری در این مرکز انجام می شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش مراجعات مردمی پروانه‌های تردد خودروهای پلاک ارس از اوایل اسفندماه تا ۱۵ دیماه بصورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودروها نبود ولی از شانزدهم دی ماه با رعایت استانداردهای بهداشتی ابلاغ شده و اجرای کامل پروتکل بهداشتی این اقدامات بصورت حضوری انجام می شود.

 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو