درخشش سوارکاران منطقه آزاد قشم در مسابقات هرمزگان

  • دوشنبه 22 دی 1399 - 09:55
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس هیات ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی- محلی منطقه آزاد قشم، از حمايت مديرعامل و موفقیت دو سوار کار روستای توریان قشم در مسابقات سوارکاری استان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالرحیم رضوانی با اعلام این خبر عنوان داشت: «معین خوه» با اسب شکار در مسابقات استاني که هم‌زمان با افتتاح پیست کورس در مغ اجمد بندرعباس يادواره سردار شهيد سليماني، برگزار شد، به مقام دوم رسید و «محمد خوه عبدالله حمزه» با اسب شبدیز هم‌ سوم شد.

رضوانی ادامه داد: موفقیت سوارکاران قشمی در این مسابقات نویدبخش آینده بهتر ورزشکاران سوارکار این‌ جزیره در مسابقات کشوري است.

به گفته وی، حمایت مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم از توسعه فعالیت‌های ورزشی در روستاها و همچنین تأکید وی برای فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز ازجمله ایجاد پیست‌ مسابقات سوارکاری در روستاهاي هدف، نقش مهمی در پیشرفت علاقه‌مندان این رشته ورزشی خواهد داشت.

رییس هیات ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی- محلی منطقه آزاد قشم از سوارکاری در قشم‌ به‌عنوان یک ورزش نوپا یادکرد و‌ گفت: با ایجاد پیست استاندارد سوارکاری در قشم‌ می‌توانیم به آینده علاقه‌مندان جوان این ورزش در اين جزيره بیش‌ازپیش امیدوار باشیم.

رضوانی گفت: با توجه به سیاست بسيار خوب حق‌گویان مدیر ورزش و‌ جوانان سازمان منطقه آزاد قشم برای ارتقاء سهم ورزش در روستاها، امیدواریم این‌ جزیره در آینده نزدیک میزبان برگزاری مسابقات سوارکاری در سطح استان و در ادامه مسابقات ملی باشد.

شایان ‌ذکر است، نخستین دوره مسابقات سوارکاری کورس در پیست جدید سوارکاری روستاي مغ احمد بندرعباس با حضور سوارکارانی از نقاط مختلف استان هرمزگان برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو