دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب شد

مدیر کل هنرهای نمایشی در حکمی «رضا مردانی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند را به عنوان دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب کرد.

به گزارش فرینا، در حکم قادر آشنا خطاب به دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر آمده است:

هنرمند گرامی جناب آقای رضا مردانی

با سلام و احترام

ایران اسلامی مفتخر است که نام پاک ترین فرزندانش بر تارک پر افتخار میهن همواره در جهان تلالو دارد. دلیرمردان و شیرزنانی که به نیکی بلندترین واژه های افتخار را در هشت سال حماسه معنا کردند . در این میان آزاد سازی خرمشهربی شک نقطه درخشانی در تاریخ این سرزمین است پاسداشت این رشادت ها  و بازگویی این حماسه بی گمان اصل اخلاقی و تکلیف حقیقی برای مردمان حق شناس این سرزمین است.

هنرمندان اما در این میان وظیفه ای سترک و خطیر خواهند داشت .بیان جلوه های واقعی و آسمانی آن ساحت بلند و شناساندن دقیق و شایسته آن بلند ستان بی ادعا به نیکو ترین شکل و خلاقانه ترین شمایل هنری.

نظر به تجربیات جنابعالی و تصدی مسئولیت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به موجب این حکم به عنوان  دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منصوب می شویدبدیهی است با توجه به شرایط ویژه اجتماعی متاثر از شیوع بیماری کرونا صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبان هنر نمایش از اولویت های اصلی و برنامه ریزی و اجرای این رویداد خواهد بود .

امید که در سایه  الطاف الهی با بهره گیری از توان هنرمندان منطقه و جذب مشارکت های مادی و معنوی نهاد های  مسئول استان خوزستان و منطقه آزاد اروند در برگزاری شایسته این رویداد هنری ارزشمند پیروز و سربلند باشید .

قادر آشنا

مدیر کل هنرهای نمایشی

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو