عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم مطرح کرد؛

برنامه های توسعه ای در منطقه آزاد قشم قابل قبول و بارز است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدهای میدانی که از پروژه ها و طرح های عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد قشم مشخص شد که وضعیت جزیره با دهه گذشته قابل مقایسه نیست.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاين، عفت شریعتی در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور پروین فرشچی عضو هیات مدیره و فرشته سلجوقی مدیر اجتماعی و سلامت این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه توسعه زیرساخت ها و ایجاد اشتغال در جزیره قشم اجرایی شده است که توجه به این موضوع مهم جای قدردانی دارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس در کمیسیون اقتصادی پیگیر رفع موانع و حل مشکلات موجود با هدف تسهیل فعالیت های اقتصادی و زیربنایی در مناطق آزاد کشور هستند و برای این منظور از نظرات و پیشنهادات سازنده استقبال می کنند.
مشاور اموربانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان تصریح کرد: حضور در قشم و بازدید میدانی از طرح ها و پروژه های اجرایی شده نشان داد که برنامه های خوبی جهت ایجاد توسعه متوازن و بهبود کیفیت زندگی ساکنان جزیره در نقاط مختلف در حال اجراست.
براساس این گزارش، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه توضیحاتی درباره 27 پروژه حوزه های نفت و انرژی، صنعتی، شیلاتی، عمرانی و گردشگری که روز 25 دی ماه توسط ریاست جمهور افتتاح شد، مطرح کرد.
حمیدرضا مومنی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته طی سال گذشته شاهد تسهیل و تسریع فرآیندهای سرمایه گذاری و اجرای پروژه های زیرساختی در جزیره قشم هستیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن طرح های توسعه ای و اقتصادی شرایط برای ارائه خدمات بهتر و شایسته به مردم شریف جزیره قشم فراهم شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو