نخستین آزمون جامع سال 1400-1399 و سی و سومین آزمون ادواری مهارتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین مرحله آزمون‌های عملی جامع و سی و سومین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی1400-1399 در جزیره قشم هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا کمساری با اعلام این خبر گفت: در این آزمون ۱۲۰ شرکت‌کننده آقا و بانو، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مسوولان و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.

کمساری ادامه داد: آزمون تئوری این مرحله نیز به‌منظور حفظ سلامت داوطلبین در دوران شیوع ویروس کرونا، روز جمعه ۲۶ دی‌ماه، طبق جدول زمان‌بندی اعلام‌شده و هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت آنلاین برگزار  شد.

وی افزود: این آزمون‌ها در حوزه فرهنگ و هنر می‌تواند بستری مناسب برای جذب فارغ‌التحصیلان و همچنین ایجاد اشتغال مولد باشد.

گفتنی است؛ آزمون‌های ادواری به‌منظور سنجش مهارت‌های نظری و عملی افراد ماهر در هریک از استانداردهای مهارتی مصوب برگزار می‌شود.

آزمون‌های جامع نیز با مشارکت دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از طی دوره آموزشی استانداردهای مهارت‌آموزی شاخه کار و دانش آموزش‌وپرورش، به‌منظور سنجش مهارت فراگیران طراحی‌شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو