نماینده منطقه آزاد قشم بر بام قهرمانی مسابقات اسنوکر استان هرمزگان ایستاد

  • شنبه 4 بهمن 1399 - 08:20
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نماینده منطقه آزاد قشم مقتدرانه بر بام قهرمانی باشگاه های بیلیارد استان هرمزگان ایستاد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، جلیل حق گویان با بیان این مطلب افزود: در مسابقات اسنوکر قهرمانی استان هزمزگان، جام شهید حاج قاسم سليماني که با حضور ۳۲نفر از اسنوکر بازان سراسر این استان برگزار شد، اسنوکرباز بنام قشمی، احمد مزاهدی نماینده اعزامی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با شکست دادن همه رقبای خود قهرمان استان در این رشته شد.
به گفته وی احمد مزاهدی به همراه  عرفان قادری، عبدالحکیم رستمی و عادل اکبر پور در قالب تیم  بیلیارد سازمان منطقه آزاد قشم در این مسابقات شرکت کرده بود.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در قشم رشته بیلیارد طرفداران زیادی دارد و این امیدواری وجود دارد که فعالیت جدی و منسجم ورزشکاران این رشته در آینده ای نه چندان دور باعث درخشش آنها  در مسابقات ملی و حتی عرصه های بین المللی شود.
گفتنی است احمد مزاهدی در مسابقات قهرمانی باشگاه های بیلیارد استان هرمزگان که شهریورماه گذشته سال جاری در بندرعباس برگزار شده بود نیز به مقام قهرمانی این مسابقات در بخش انفرادی دست یافته بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.