امضای تفاهم نامه مشترک فیمابین سازمان منطقه آزاد قشم و فدراسیون ورزش های همگانی کشور

تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد قشم و فدراسیون ورزش های همگانی کشور در راستای طرح ملی شهر فعال با هدف بوجود آمدن زمینه های مناسب جهت ترویج ورزش های همگانی در جزیره قشم به امضا حمیدرضا مومنی و افشین ملایی رسید.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، هدف از امضای این تفاهم نامه مشترک، ایجاد زمینه های مناسب همکاری برای توسعه و ارتقا فعالیت بدنی شهروندان منطقه آزاد قشم با محوریت شهر فعال به عنوان اولین منطقه آزاد امضا کننده این تفاهم نامه است.

به اشتراک گذاری دانش، تجارب و منابع مشترک در زمینه شهر فعال و همچنین فعالسازی زمینه های همکاری و مشارکت هرچه بیشتر میان سازمان منطقه آزاد قشم و فدراسیون ورزش های همگانی اهداف دیگر امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک بود.

براساس این تفاهم نامه مشترک، فدراسیون ورزش های همگانی ارزیابی شاخص ها و تعیین وضعیت موجود منطقه آزاد قشم براساس ماتریس شهرهای فعال با توجه به استانداردهای ملی و بین المللی و پس از اخذ نتایج فاز ارزیابی مسئولیت معرفی منطقه آزاد قشم به مراجع بین المللی را عهده دار خواهد بود.

گفتنی است پس از امضای این تفاهم نامه و به منظور اجرایی شدن و پیگیری مفاد آن، کارگروهی تخصصی با حضور نمایندگان فدراسیون ورزش های همگانی کشور و سازمان منطقه آزاد قشم در قالب دبیرخانه شهر فعال تشکیل می شود. همچنین در این تفاهم نامه جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم و محمدرضا فروحی دبیرکل شورای سیاستگذاری شهرهای فعال ایران به نمایندگی از طرفین معرفی گردیدند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.