مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي پيام:

پيشرفت كشور مرهون توانمندي بانوان است

مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام گفت: پيشرفت و توسعه هر چه بيشتر امروز كشور مرهون توانمندي بانوان و استفاده از ظرفيت آنها در تمام عرصه هاي اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي است.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق در مراسم تقدير از بانوان كه به مناسبت فرارسيدن ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برگزار شد افزود: بانوان به عنوان بازوهاي توانمند كشور امروز با فعال بودن در بخش هاي مختلف دوشادوش مردان توانسته اند كه به موفقيت هاي بزرگي كه منجر به توسعه كشورمان مي شود دست يابند.
ثناگو مطلق اضافه كرد: در واقع با شناسايي ظرفيت و توانمندي هاي بانوان امروز به عنوان يك نيروي فعال سازنده به آنها نگريسته مي شود.
او در ادامه با اشاره به نقش ارزنده و تاثير گذار بانوان در منطقه ويژه اقتصادي پيام خاطر نشان كرد: بانوان فعال در اين منطقه به خصوص طي سال هاي اخير توانسته اند در پيشبرد اهداف پيام نقش موثري داشته باشند كه قابل ستايش است.
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام در ادامه به حضور شركت هاي فعال در منطقه اشاره كرد و افزود: بخش زيادي از فرصت هاي شغلي ايجاد شده توسط اين شركت ها مربوط به بانوان بوده كه توانسته اند عامل موثري در جهت ايجاد رونق توليد در منطقه باشند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.