حفظ سلامت ساکنان جزیره و گردشگران در اولویت قرار دارد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حفظ سلامت ساکنان جزیره و گردشگران مهمترین اولویت در برنامه ریزی های مربوط به کنترل بیماری کرونا در تعطیلات پیش رو و تعطیلات پایان سال است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا مومنی در جلسه ای با حضور امام جمعه شهرستان قشم برای قدردانی از کادر درمان و پرستاران با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و همچنین فرخنده میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: عملکرد کادر زحمتکش درمان در جزیره قشم طی بیش از یک سال گذشته در زمینه مدیریت و کنترل بیماری کرونا، نسبت به سایر نقاط کشور بی نظیر است.

مومنی ادامه داد: با همفکری امام جمعه محترم شهرستان و با هماهنگی و همکاری خوبی که میان بخش های مختلف بویژه حوزه درمان شکل گرفته، طی ماه های گذشته شاهد کنترل خوب وضعیت بیماری کرونا در جزیره بودیم و امیدواریم که این روند در ادامه نیز ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: در میان تمام خدمات و تلاش های صورت گرفته از سوی کادر درمان، سازمان منطقه آزاد قشم تنها نقش حمایت کننده را برعهده داشته است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برنامه ریزی برای کنترل و مدیریت تردد گردشگران ورودی به جزیره قشم و همچنین رعایت پروتکل ها در محل های اقامتی مختلف از طریق یک سامانه جامع پیش بینی شده است.

مومنی با اشاره به برنامه ریزی ها و اولویت های پیش بینی شده جهت کنترل بیماری کرونا در زمان تعطیلات و ورود گردشگران به جزیره، خاطرنشان کرد: امسال موضوع تعداد گردشگران ورودی به جزیره مطرح نیست و اولویت اصلی حفظ سلامت ساکنان جزیره و گردشگران است.

براساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش های کادر درمان، پرستاران و پزشکان که طی یک سال گذشته برای کنترل و درمان بیماران کرونایی مشغول فعالیت بودند، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد قشم در این مدت با برنامه ریزی دقیق و همکاری خوب با سایر بخش های شهرستان توانسته کمک های سخت افزاری در حوزه تامین تجهیزات و حمایت های معنوی از کادر درمان را به خوبی اجرایی کند و این مساله جای تقدیر و تشکر دارد.

حمیدرضا بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز در این جلسه گفت: اگر توفیقی در جهت بیماری کرونا طی ماه های گذشته در جزیره قشم اتفاق افتاده بواسطه حمایت ها و کمک های بی دریغ سازمان منطقه آزاد قشم بوده است. وی با اشاره به موقعیت ویژه جزیره قشم و ورود گردشگران طی روزهای گذشته به جزیره، تصریح کرد: با توجه به افزایش ترددها و ورود گردشگران به جزیره قشم افزایش موارد مثبت مبتلا به بیماری کرونا قابل پیش بینی بود و امیدواریم با حمایت های صورت گرفته افزایش امید و انگیزه کادر درمان، شاهد بهبود وضعیت باشیم.

همچنین مریم هروآبادی رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم نیز با قدردانی از حمایت های صورت گرفته و پیگیری های مستمر سازمان منطقه آزاد قشم در بخش های مختلف بویژه تامین تجهیزات مرتبط با حوزه درمان، گفت: حمایت از کادر درمان و قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط پزشکان و پرستاران در این شرایط می تواند موجب افزایش امید و انگیزه آنها برای ارائه خدمات به بیماران درگیر با کرونا و بهبود وضعیت کنترل و درمان این بیماری شود.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز به ارائه گزارشی از اقدامات و حمایت های صورت گرفته توسط این سازمان در راستای جلب مشارکت های عمومی و فعالان اقتصادی بخش های مختلف در جهت همراهی و حمایت از کادر درمان پرداخت. وی همچنین تشکیل مجمع خیرین سلامت قشم در قالب یکی از سازمان های مردم نهاد را یکی فعالیت های خوب صورت گرفته جهت تامین برخی نیازهای حوزه بهداشت و درمان جزیره دانست.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.