بازدید نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، به منظور رفع موانع واحدهای تولیدی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش فرینا، عبدالکریم جمیری به همراه حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با محوریت بررسی مسائل و مشکلات بخش خصوصی از چند واحد تولیدی در منطقه ویژه بازدید کردند.

در این بازدید جمیری، ضمن قدردانی از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در جهت پیگیری مسائل و مشکلات بخش خصوصی و تشکر از همت مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی، بر لزوم تلاش مسئولان و هماهنگی سازمان های مربوطه جهت تسریع و تسهیل امور برای سرمایه گذاران عرصه تولید تاکید کرد.

در حاشیه این بازدید حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ضمن خیرمقدم به عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه، طی گزارشی فعالیت ها، ظرفیت ها و پتانسیل های بالای واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه و بخشي از مشکلات را بیان کرد.

در این بازدید از شرکت فرد پلاست آپادانا که در زمینه تولید کارتن پلاست، شرکت نوین چاپ آرایانا فعال در حوزه چاپ و ساخت جعبه های کاغذی، شرکت ارکان شیمی جنوب با تولید کود شیمیایی و شرکت فن آوران ایران صنعت نوین دراک که در تولید گیربکس و موتور درب کرکره ای ریموت دار فعال می باشد بازدید بعمل آمد.

در این بازدید راهکارها و پیشنهادات لازم برای تسریع امور از جانب مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و مدیران واحدهای تولیدی به نماینده مجلس در جهت کمک و همراهی برای حل و فصل مشکلات و رفع موانع تولید بیان شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.