مدیرعامل ارس خودرودیزل(آمیکو):

سبد محصولات آمیکو گسترش می یابد

نشست مشترک مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در راستای گسترش همکاری های منطقه ای برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از پرشین خودرو، شهرام فداکار مدیرعامل شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو)، با اشاره به پتانسیل های موجود در منطقه آزاد ارس گفت: سازمان منطقه آزاد ارس به عنوان یکی از مناطق آزاد مهم کشور از نظر موقعیت سوق الجیشی و صنعتی شناخته می شود و دومین منطقه آزاد توسعه یافته در حال رشد کشور است.
فداکار ادامه داد: امیدواریم از پتانسیل های شرکت ارس خودرودیزل به عنوان یکی از تولیدکنندگان خودروهای تجاری بخش خصوصی در منطقه آزاد اَرس بیشتر استفاده شود.
وی افزود: شرکت ارس خودرودیزل به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای صنعتی این منطقه در حال گسترش سبد محصولات خود است و تحویل کمپرسی 2631 EEV خود را به زودی و با استاندارد آلایندگی یورو٥ پلاس به عنوان یک برند ایرانی آغاز خواهد کرد.
وی همچنین از افزایش تولید پیکاپ آسنا و همچنین معرفی ورژن مجهز به موتور توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک این خودرو خبر داد.
مدیرعامل آمیکو تصریح کرد: ارس خودرو دیزل در سال آینده نیز برنامه معرفی کامیونت جدید را خواهد داشت و قصد دارد با استفاده از توان صنعتی و علمی صنعت گران و قطعه سازان منطقه ارس، تولید قطعات در بخش داخلی سازی و البته کامیونت های کاربری خود را در این منطقه متمرکز کند.


فداکار در پایان خاطرنشان کرد: ارس خودرو دیزل با برند ایرانی (آمیکو) می کوشد که با توسعه سبد محصول و پلتفرم های خود نقشی موثر در تولید کشور ایفا کند و در این مسیر به حمایت های منطقه آزاد اَرس نیازمند است که خوشبختانه تفکر مدیریت حاکم بر این منطقه نیز در همین سمت و سو قرار دارد.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو