برگزاری نشست صمیمی فعالان اقتصادی با سرپرست منطقه آزاد انزلی

مهندس سید مهدی نقوی سرپرست این سازمان در نخستین روز کاری خود علاوه بر بازدید از راه آهن رشت به منطقه آزاد انزلی و حضور در جلسه شورای اداری استان و دیدار با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی در جریان مشکلات و موانع تولید در این منطقه قرار گرفت.

به گزارش فرینا ، سید مهدی نقوی با تاکید بر لزوم تسریع ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران بیان کرد: سرمایه‌گذاران به عنوان بازوان توانمند و پایدار سازمان منطقه آزاد انزلی شناخته شده و رفع مشکلات بخش خصوصی یکی از مهمترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریتی و اعضای هیئت مدیره است.

نقوی در ادامه به لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه بین بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی اشاره و بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه منطقه آزاد انزلی باید به عنوان دستگاه‌های تسهیلگر فعالیت کنند واین سازمان بر روند اجرای خدمات و تعهدات بیش از پیش نظارت خواهد داشت.

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی به ارائه گزارش هفتگی پیشرفت پروژه های عمرانی و صنعتی تاکید و خاطرنشان کرد: مدیران سازمان نسبت به روند اجرای پروژه های عمرانی صنعتی و گردشگری گزارش هفتگی ارائه دهند و از نزدیک مشکلات و موانع موجود را بررسی و به منظور رفع موانع نشست‌های تخصصی برگزار شود، آسیب شناسی و رفع مشکلات و کاهش بروکراسی اداری و ترسیم نقشه راه توسعه همه جانبه به خصوص در راستای تقویت حوزه تولید از مهم ترین اهداف این سازمان است.

در ادامه این نشست هرمز ربانی عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد : سرمایه گذاران و سازمان از یک پیکره هستند و باید به منظور رفع مشکلات روح مطالبه‌گری و انسجام داشته باشیم و سازمان منطقه آزاد انزلی بر اساس قوانین نسبت به سرمایه گذاران تعهدات و تکالیفی دارد که در این راستا باید طبق قوانین تصمیم گیری های درست اتخاذ شود.

محمد حسین قربانی یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه صاحبان اصلی منطقه آزاد انزلی سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده بیان کرد : در جنگ افتصادی کنونی تسهیل در ارائه خدمات و نزدیک تر شدن مدیران دستگاه های اجرایی با بخش خصوصی در پیشبرد اهداف سازمان و کشور تاثیرگذار بوده و تقویت تولید کنندگان به معنی افزایش فرصت های شغلی و بهبود معیشت مردم است.

امین افقی عضو هئیت مدیره و معاون امور بندر و حوزه خزر سازمان هم توسعه مراودات و تعاملات با بخش خصوصی به منظور کاهش مشکلات و افزایش حجم سرمایه گذاری را لازمه توسعه منطقه آزاد انزلی دانست.

امانی رئیس انجمن سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی نیز در این نشست صمیمی به نمایندگی از ۳۰۰۰ نفر از فعالان اقتصادی این منطقه بیان کرد : بخش خصوصی در اجرای سیاست های کلی نظام و تحقق اهداف و چشم انداز های ترسیم شده ، هم پا و همراه سازمان منطقه آزاد انزلی بوده و با رفع برخی از مشکلات قانونی در سطح ملی شاهد ارتقای شاخص های تولید و صادرات در این منطقه خواهیم بود.

در ادامه این نشست جمعی از فعالان اقتصادی این منطقه هریک به بیان مشکلات ، راهکارهای رونق کسب و کار ، توجه بیش از پیش به صنایع ، جذب سرمایه گذار ، استمرار نشست های رفع موانع و فعال سازی واحدهای راکد اشاره تاکید داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو