با حکم مشاور رییس جمهور؛

«مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب شد

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی بانک در حکمی «محمدرضا حبیبی» را به عنوان «مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب کرد.

«مرتضی بانک» در حکم «محمدرضا حبیبی» آورده است: پیرو ابلاغیه 34/76240 مورخ 98/05/05 وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و به موجب ماده ۲۲ اساسنامه شرکت هواپیمایی کیش ایر (سهامی خاص) و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش» منصوب می شوید.

 او در ادامه آورده است: تقویت امکانات این شرکت در جهت سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید و توسعه خدمات با کیفیت و نیز استفاده از ظرفیت فضای حمل و نقل هوایی کشور و ایفای نقش فعال بین المللی با بهره‌مندی از سرمایه‌های مردمی و کیشوندان مورد انتظار است.

مشاور رییس جمهور افزوده است: یقیناً توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی؛ فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خوشنودی ایشان، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت؛ امید است در بهره‌مندی از این فرصت مغتنم در سایه توجهات حضرت حق مانا باشید.

«محمدرضا حبیبی» دارای مدرک تحصیلی دکتری طب هوایی است. 

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به، «عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش»، «عضو هیات مدیره فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام»، «عضویت در هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان» و «معاون مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ـ ماهان»، «رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هلیکوپتری نوید (وابسته به جمعیت هلال احمر)» و «رییس دانشکده صنعت هواپیمایی کشور» اشاره کرد.

همچنین «عضو هیات مدیره انجمن هوا فضا» و «عضو هیات علمی رسمی و استاد دانشگاه» از دیگر سوابق کاری حبیبی است.

پیش از او، «کاپیتان سید جواد هاشمی تهرانی» مسئولیت سرپرستی شرکت هواپیمایی کیش ایر را برعهده داشت.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو