همزمان با دهه مبارک فجر؛

11 / با حضور مشاور رییس جمهور؛ «واحد تولیدی پرده گستر خورشید» در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر؛ با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم منطقه آزاد ماکو در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان منطقه، واحد تولیدی پرده های توری طرحدار با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید. 

به گزارش فرینا، این واحد تولیدی با اشتغالزایی مستقیم 20 نفر و غیرمستقیم 100 نفر در شهرک صنعتی شماره یک ماکو به بهره برداری رسید. 

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: فعالیت‌های عمرانی، تولیدی و کارخانه‌ای منطقه آزاد ماکو در دوران کرونا با افت و خیزهایی همراه بوده اما هیچ کدام از فعالیت‌ها در این منطقه تعطیل نشده است.

ابراهیم جلیلی از حمایت صد درصدی سازمان منطقه آزاد ماکو از سرمایه گذاران خبر داد و افزود: خوشبختانه  در راستای افزایش تولیدات منطقه با تکیه بر پتانسیل‌های بخش صنعت در منطقه از ابتدای سال 92 تا نیمه اول سال جهش تولید تعداد 176 فقره پروانه بهره برداری صادر شده است که هم اکنون 108 واحد تولیدی در محدوده منطقه آزاد ماکو و شهرک‌های صنعتی، فعال هستند.

جلیلی با بیان اینکه این تعداد واحد منجر به سرمایه گذاری داخلی به میزان 12498 میلیارد ریال و سرمایه گذاری خارجی به میزان 200 میلیون دلار و اشتغالزایی 3261 نفر شده است گفت: در راستای افزایش تولیدات منطقه با تکیه بر پتانسیل‌های بخش کشاورزی در منطقه نیز در دولت تدبیر و امید اقدامات اساسی و زیر بنایی خوبی انجام شده است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.