سه کارخانه صنعتی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد

از سه کارخانه لوازم آرایشی، تولید دستگاه کارت خوان و تولید دوربین مدار بسته در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد

به گزارش فرینا، با حضور معاونان سازمان منطقه آزاد اروند، امام جمعه محترم آبادان و معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان سه کارخانه تولید محصولات آرایش، تولید دستگاه کارت خوان و مونتاژ دوربین های مدار بسته در شهرک صنعتی آبادان بهره برداری شد.

واحد صنعتی پایانه های فروش آنلاین بی سیم با سرمایه گذاری 788 میلیارد ریال و اشتغالزایی 30 نفر مستقیم و 250 نفرغیرمستیم با تولید دستگاه کارت خوان با هدف تامین نیاز بازار داخلی فعالیت خود را در شهرک صنعتی آبادان آغاز کرد .

واحد صنعتی آرمان ایمن صبح اروند نیز با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریال با خط تولید و توزیع سیستم امنیتی، دوربین مدار بسته، دزدگیر و درب اتوماتیک با ایجاد اشتغال برای 35 نفر به صورت مستقیم با ظرفیت هزارعدد تولید در روز و با هدف تامین نیاز بازار داخلی و خارجی به بهره‌برداری رسید.

همچنین واحد ارژنگ آرایش الوند اروند نیز با سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد ریال با تولید انواع لوازم آرایشی با ایجاد اشتغال 90 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با هدف تامین نیاز بازار داخلی در شهرک صنعتی آبادان به بهره برداری رسید.

این سه واحد صنعتی نوزدهیمن، بیستمین و بیست و یکمین پروژه بهره‌برداری شده در سال جهش تولید است که در سرزمین فتح وارد مدار تولید شدند و در هفته جاری نیز سه پروژه دیگر افتتاح خواهند شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو