پیام مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛

انقلاب اسلامی ایران، ملجاء و الگوی ملت های آزادیخواه جهان است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرارسیدن یوم الله 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این پیام، انقلاب اسلامی را ملجاء و الگوی ملت های آزادیخواه جهان دانست.

متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم


بیست و دوم بهمن ماه یادآور سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ملت بزرگ ایران است؛ انقلابی که از بطن توده های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و حاکمیت عدالت و دین برپا گردید.
انقلاب اسلامی مردم ایران با بروز تحولاتي عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی كشور، دستاوردهای شگرف و ارزشمندي را به همراه داشت به گونه اي كه ايران پس از گذر از فراز و نشیب هاي بسيار و به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس اينك در اوج اقتدار و آزادگي ايستاده است.
انقلاب اسلامی ایران که با پیروزی قیام مردم در 22 بهمن ماه 57 به فتح و پیروزی رسید، امروز تبدیل به ملجاء و الگوی ملت‌های آزادیخواه شده است.
امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همچون گذشته از تمام توان و ظرفیت خود با ابزار ظالمانه‌ای چون تحریم و جنگ اقتصادی و روانی به راه انداخته است که رمز پیروزی در این برهه نیز چون گذشته، ایمان و وحدت بین مردم و مسئولان است.
در چنین شرایطی همه مسئولان وظیفه دارند تا با تداوم راه و آرمان‌های مقدس امام(ره) و شهدا، خدمت بی‌شائبه به مردم یعنی ولی‌نعمتان واقعی انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه نصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.
امسال که به دلیل محدودیت‌های کرونایی، امکان حضور گسترده مردم عزیز و انقلابی و برگزاری راهپیمایی به شیوه سنتی وجود ندارد؛ آیین 22 بهمن در قالب رژه خودرویی و موتوری برگزار می‌شود؛ چراکه نه جشن انقلاب تعطیل پذیر است و نه تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی.
در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و والامقام، ایام الله 22 بهمن را به ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار جزیره زیبای قشم تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ملت بزرگ ایران اسلامی، عزت، سربلندی و سرافرازی مسئلت می نمایم.

حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.