کسب مقام سوم بانوان قشم درمسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی تخصصی فدراسیون کونگ فو

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب مقام سوم تیمی بانوان این منطقه در بخش خردسال مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی تخصصی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري برنا، جلیل حق گویان با اشاره به اینکه این مسابقات در سه رده خردسال، نونهال و نوجوان به صورت مجازی برگزار شده است، گفت: تیم کونگ فو بانوان منطقه آزاد قشم در بخش خردسال این مسابقات با کسب یک مدال طلا توسط «نفس کاظمی جهرمی» و یک مدال نقره توسط  «نهال صادقی» به این مقام دست یافت.
وی همچنین از کسب یک مدال برنز از سوی تیم کونگ فو منطقه آزاد قشم در بخش نوجوانان مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی تخصصی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران  خبر داد و افزود: این مدال توسط « دینا زهره وند » عضو تیم کونگ فو منطقه آزاد قشم به دست آمد.
حق گویان با تقدیر از حسین رفیعی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد قشم و ناهید کارگر مربی تیم کونگ فو بانوان این منطقه، اظهار امیدواری کرد که این رشته ورزشی پرطرفدار هم در قسمت بانوان و هم در قسمت مردان با تلاش و همت همه ورزشکاران و دست اندرکاران این رشته درمنطقه  به مدارج بالا دست پیدا کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.