6/ مشاور رییس جمهوری خانه فرهنگ کمالان در منطقه آزاد چابهار را افتتاح کرد

خانه فرهنگ کمالان با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد، فرماندار و جمعی از قشرهای مختلف مردم در منطقه آزادچابهار افتتاح شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خانه فرهنگ کمالان با 900 متر مربع زیربنا در 2 طبقه و با هزینه 63 میلیارد ریال ساخته شده است.


عبدالرحیم کردی افزود: خانه فرهنگ کمالان که اسم آن برگرفته از شاعر حماسه سرای بلوچستان بوده با هدف ایجاد فضای فرهنگی و هنری و مرکزی برای توسعه فرهنگ غنی بلوچستان در زون فرهنگی منطقه آزاد احداث شده است.


وی بیان کرد: همچنین کارخانه سپید پلاستیک تولید کننده ماسک و پلاستیک با حضور مشاور رییس جمهوری در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اظهارداشت: این کارخانه با اعتباری افزون‌بر 250 میلیارد تومان با اشتغال 200نفر نیروی کار مستقیم در چهار شیفت کاری به بهره‌برداری رسید.

 مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بهمراه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق و معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد وارد فرودگاه کنارک شدند.
بازدید از پروژه زیرساختی بزرگراه چابهار - کنارک، شرکت در شورای اداری استان سیستان‌ و بلوچستان با حضور استاندار، مدیران کل و مسوولان اجرایی استان و شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد، افتتاح خانه فرهنگ کمالان، پروژه‌های اقتصادی، پروژه‌های مسوولیت اجتماعی خانه های امید، زمین‌های چمن روستایی و مدارس و بازدید از پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، گردشگری، ورزشی و اجتماعی از جمله برنامه‌های سفر مرتضی بانک به جنوب این استان است.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.