کارگاه آموزشی بافت تابلوفرش به همت موسسه مردم نهاد «جوانان کارآفرین نواندیش» آغاز شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ کارگاه آموزشی بافت تابلوفرش به همت موسسه مردم نهاد «جوانان کارآفرین نواندیش» با هدف توانمندسازی جوامع محلی و اشتغالزایی خانگی و پایدار برگزار باشد.

به گزارش فرینا، مهدی خلف خانی افزود:  این کارگاه آموزشی با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو، اداره ورزش و جوانان و هلال احمر شهرستان شوط به مدت 10 روز برگزار می شود.

وی اضافه کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان در حوزه توسعه فرهنگ، هنر و صنایع خلاق منطقه رویکرد هم افزایی داشته و از مشارکت نهادهای مردم نهاد، جوانان کارآفرین و نواندیش استقبال می کند.

خلف خانی در ادامه با بیان اهداف این کارگاه آموزشی ادامه داد:‌ توانمندسازی علاقمندان در زمینه بافت تابلو فرش و توسعه صنایع خلاق منطقه، ایجاد ارتباط بین کارآموزان با مراکز تولید و فروش تابلو فرش در سطح کشور، افزایش اشتغال در خانه در منطقه و تولید ثروت در خانه، توانمند سازی زنان بی سرپرست برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش سهم صنایع خلاق در اقتصاد منطقه از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو جامعه مخاطبان این کارگاه را متقاضیان اشتغال خانگی خصوصا زنان سرپرست خانوار، بی سرپرست یا بدسرپرست و علاقمندان عنوان کرد.

کارگاه آموزشی و توانمند سازی جامعه محلی به مدت ده روز با هدف ایجاد اشتغال پایدار و گسترش خوداشتغالی افراد نیازمند در منطقه، با همکاری اداره ورزش و جوانان، مرکز فنی و حرفه ای و اتحادیه قالیبافان و هلال احمر شهرستان شوط در حال برگزاری است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.