مدیر غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم خبر داد:

بررسی 8 پرونده جدید در کمیته فنی و قانونی واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو

مدیر غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم گفت: در سی و هشتمین جلسه كميته فني و قانونی صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو، هشت پرونده جدید مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، نسرین نانوایی قشمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضاء داخلی سازمان منطقه آزاد قشم، نماینده هیئت علمی دانشگاه و نماینده صنعت در محل اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم برگزار گردید.
وی ادامه داد: چهار مورد درخواست صدور پروانه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی، سه مورد درخواست صدور پروانه مسئول فنی محصولات آرایشی و غذایی و یک مورد درخواست صدور پروانه بهره برداری محصولات غذایی در این جلسه بررسی شد.
مدیرغذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این پروانه ها در حوزه های محصولات غذایی شامل پودر مخلوط قهوه فوری، پودر ماهی خشک فرآوری شده و همچنین در حوزه محصولات آرایشی، زیبایی و بهداشتی می باشد.
به گفته نانوایی قشمی، از ابتدای سال جاری 38 جلسه کمیته فنی و قانونی صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو برگزار شده که نتیجه آن بررسی 309 محصول، بالغ بر 13 پروانه بهره برداری، 16 پروانه مسئول فنی و صدور 330 پروانه ساخت بوده است.
وی در پایان تاکید کرد: استاندارد و رعایت این مقوله یک اولویت اساسی برای پیشبرد و توسعه صنعت و پیش نیاز جهش تولید محسوب می شود، که می تواند رونق فضای اقتصادی و توسعه صادرات را به همراه داشته باشد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.