ارائه 20 بسته سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد اروند در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری؛ 20 بسته سرمایه گذاری گردشگری جهت جذب سرمایه گذار آماده و در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، عرضه نموده ایم.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی رویکرد چهاردمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی را معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری و جذب سرمایه گذار دانست و افزود: نمایشگاه امسال نسبت به سنوات گذشته تفاوت عمده ای داشت و آن تأکید بر فرصت های سرمایه گذاری گردشگری و جذب سرمایه گذار است که خوشبختانه و تا این لحظه منطقه آزاد اروند با همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری جزو شلوغ ترین و پر بازدیدترین غرفه های این نمایشگاه، بوده است.

موسوی تصریح کرد: به دلیل حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی، معاونت سرمایه گذاری با همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، 20 بسته سرمایه گذاری گردشگری را برای جذب سرمایه گذار آماده و در این نمایشگاه عرضه کردیم.

وی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری گردشگری، اذعان داشت: امیدواریم در سال1400 شاهد حضور سرمایه گذاران در بخش گردشگری آبی، بازار، هتل سازی، بوم گردی و سایر خمات مرتبط با گردشگری در منطقه آزاد اروند، باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو