واکسیناسیون کرونا در سال 1400 به رونق صنعت گردشگری کمک می کند

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امید می رود با افزایش سرعت واکسیناسیون در خارج و نیز موفقیت واکسن های تولید داخل، از این شرایط خارج شده و گردشگری کشور در ایران 1400 به شرایط عادی بازگردد.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا؛ محمدعلی وکیلی در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران در  خصوص آسیب وارده به بخش گردشگری مناطق آزاد کشور افزود: گردشکر‌ی در مناطق آزاد همچون سایر مناطق کشور وضعیت خوبی را طی نکرد و از این نظر، بخش های مرتبط با این صنعت عظیم به سختی این شرایط را سپری کردند.
وکیلی همچون در خصوص شرایط گردشگری جزیره کیش هم گفت: کیش در یک سال اخیر، به دلیل شیوع کرونا و نیز رشد قیمت ارز، جایگزین سفرهای خارجی و منطقه ای شماری از مردم کشورمان شده است و این موضوع اتفاق خوبی برای کیش بود.
او همچنین گفت: رونق گردشگری و توسعه طرح های متنوع و جذاب در حوزه گردشگری کیش از سایر مناطق آزاد بیشتر است و با عرضه بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری در کیش، می تواند بیش از پیش تقویت شود.
معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مشارکت فعال سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه امسال که همراه با حضور نمایندگان بخش های گردشگری جزیره کیش بود را ارزشمند و اثرگذار توصیف کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :