ورود بیش از 100 هزار تن روغن خوراکی خام به بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) از ورود 3 کشتی حامل بیش از 100 تن روغن خوراکی خام طی 2 ماه گذشته در بندر امام خمینی خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عادل دریس، گفت: 3 فروند کشتی طی 2 ماه گذشته در بندر امام پهلو گرفتند که حامل بیش از 100 هزار تن روغن خوراکی خام بودند.
او افزود: کشتی نخست در تاریخ 15 دی ماه در بندر امام لنگر انداخت که حامل 44 هزار و 880 تن روغن خوراکی خام بود و پس از طی کردن نظارت بهداشتی، استاندارد و تشریفات گمرکی برای توزیع در مصارف داخلی کشور روانه مقصد نهایی شدند.
دریس بیان کرد: کشتی دوم نیز در تاریخ 4 بهمن عملیات پهلوگیری را با بار 27 هزار و 496 تن انجام و 3 روز پس از آن در تاریخ 7 بهمن کشتی سوم شامل 45 هزار و 339 تن روغن خوراکی خام پس از تخلیه روانه کارخانه‌های تصفیه روغن خام در کشور شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: مجموع بار این 3 فروند کشتی 117 هزار و 715 تن روغن خوراکی است و اگرچه همه واردات روغن خوراکی خام را شامل نمی‌شود، اما نقش مهمی در رفع مشکلات مربوط به کمبود روغن در سرتاسر کشور ایفا کرد.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو