نقش كاركنان سازمان منطقه آزاد قشم در جذب و حفظ سرمایه گذاران كليدي است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60800
ساعت 08:51 دوشنبه 11 اسفند 1399
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده از مدیریت ثبت شرکت ها، بر لزوم پایبندی هر چه بیشتر کارکنان سازمانی به اصل مشتری مداری تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگراري برنا، حمیدرضا مومنی از مدیریت ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرده و از روند فعالیت های عملیاتی این مدیریت مطلع شد.
وی با حضور در میان کارکنان این مدیریت به صورت مستقیم با کارکنان به گفت و گو پرداخت و ضمن تاکید بر لزوم مشتری مداری، از تلاش‌های بی‌وقفه آنان تقدیر کرد.
مومنی همچنین از مراجعه کنندگان، جویای درجه رضایت از عملکرد کارکنان  شده و با چند تَن از  سرمایه گذاران حاضر در این مدیریت که برای پیگیری فرآیند ثبت شرکت هی خود مراجعه کرده بودند، گفت و گو کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مراجعه کنندگان این مدیریت  به عنوان سرمایه های منطقه آزاد قشم یاد کرد و خواستار  تکریم و حفظ منزلت مشتریان و در نهایت، کمک به موفقیت در اهداف تعيين شده سازمانی شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 4 کلاسه روستای وشنام مرید برگزار شد
دوغارون-چابهار؛ مسیر باز شدن قفل اقتصاد شرق ایران
شتاب‌گیری ایجاد گمرکات تخصصی در مناطق آزاد در پی توافقات دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک جمهوری اسلامی ایران
تسریع در روند انتقال شهرک صنعتی تایباد به منطقه آزاد دوغارون
رایزنی ایران و ارمنستان برای افزایش همکاری‌های اقتصادی در بازار اوراسیا

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی