800 کیلو گوشت نذری در بین نیازمندان جزیره توزیع شد

  • شنبه 23 اسفند 1399 - 11:20
  • قشم
  • 0 دیدگاه
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با ماه پر برکت رجب و در آستانه عید سعید مبعث، افزون بر 800کیلو گوشت گوسفندی نذری اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و برنامه سمت خدا و با همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان قشم میان خانواده های نیازمند این جزیره توزیع شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، مرتضی شیخ زاده با تقدیر از انجام این اقدام خیر افزود: توزیع این مقدار گوشت نذری که ارزش آن افزون بر یک میلیارد و 200میلیون ریال بود در راستای اجرای یک برنامه سراسری در کشوراست که طی آن گوشت نذری اول هر ماه قمری بین نیازمندان توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه طبق این برنامه، گوشت هرماه درچند استان توزیع می شود، یادآور شد: در جزیره قشم این دومین مرحله هست که گوشت نذری در میان نیازمندان این جزیره توزیع می شود.
به گفته شیخ زاده این گوشت ها بیشتر در بین خانواده های ایتام، زندانیان، مستمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد قشم شناسایی شده اند و غالبا هم  تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره)  و اداره بهزیستی شهرستان قشم هستند، توزیع شده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم محل توزیع این گوشت ها را جزایر لارک و قشم اعلام کرد و گفت: این طرح در ماه مبارک رمضان و همچنین ایام اعیاد قربان و غدیر مجددا در قشم اجرا می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.