استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در دوران تحریم

«محمدمهدی کربلایی» مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در دیدار با «حمیدرضا مومنی» مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص راهکارهای هم افزایی بیشتر با دبیرخانه شورایعالی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش فرینا، «محمدمهدی کربلایی» در این دیدار به موقعیت استراتژیک و ظرفیت های بالقوه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بسیاری از سرمایه گذاران در دوران تحریم استقبال خوبی برای حضور در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) داشتند، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی نیز تمایل خود را برای سرمایه گذاری در این منطقه اعلام کردند. 
کربلایی به طرح توسعه فاز دو فرودگاه امام خمینی(ره) و افزایش پذیرش 35 تا 40 میلیون مسافر در سال در این فرودگاه اشاره کرد و گفت: فرودگاه امام خمینی (ره) از ظرفیت های خوبی برخوردار است و امیدوارم با همکاری دبیرخانه بتوانیم از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم.

**تاکید مشاور رئیس جمهور بر ایجاد همفکری و هم افزایی بیشتر دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این دیدار بر ایجاد همفکری، هم اندیشی و هم افزایی بیشتر بین دبیرخانه شورایعالی و شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: با تعامل بیشتر دبیرخانه شورایعالی و مناطق آزاد کشور می توانیم خروجی بهتری در عملکرد دو مجموعه داشته باشیم.
حمیدرضا مومنی با اشاره به اینکه مدیران مناطق آزاد کشور از شخصیت حقوقی مستقل برخوردار هستند افزود: مدیران ما در مناطق آزاد کشور در خط مقدم قرار دارند، از تامین زیرساخت ها گرفته تا حمایت از سرمایه گذاران و تامین منابع مالی و غیره؛ ما به عنوان دبیرخانه شورایعالی مسئول رفع انحرافات و موانع موجود در سر راه مناطق هستیم. امیدوارم با تعامل بیشتر هم راستا با اهداف دولت بتوانیم همکاری اثربخشی را ایفا نماییم.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :