پیام در حوزه ایمنی جزء فرودگاه های تراز اول کشور است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه عملیاتی شدن دستورالعمل های پدافند غیرعامل به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار و به صورت جدی در این فرودگاه در حال انجام است گفت: مجموعه اقدامات صورت گرفته در این بخش و فعالیت های انجام شده برای ارتقای امنیت در پیام موجب شده تا امروز این فرودگاه در حوزه ایمنی و امنیت جزء فرودگاه های تراز اول کشور باشد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق در جلسه کمیته حفاظت و امنیت این فرودگاه افزود: ظرفیت های این فرودگاه و فعال بودن آن در 2 بخش مسافری و کارگو پیام را تبدیل به یکی از مهم ترین فرودگاه های کشور کرده موجب شده تا امروز این فرودگاه به نوعی پدافند غیر عامل برای فرودگاه هایی از جمله مهرآباد و امام خمینی(ره) معرفی شود.

ثناگو مطلق اضافه کرد: به همین منظور به خصوص طی 2 سال گذشته تلاش ها بر این مهم متمرکز شده که پیام به عنوان یکی از امن ترین فرودگاه های کشور بتواند نقش خود را علاوه بر حفظ و ارتقای امنیت بخش مسافری و کارگو در اجرای پدافند غیر عامل نیز به خوبی ایفا کند.

او ادامه داد: مجموع اقدامات صورت گرفته موجب شده تا پیام امروز به یکی از بهترین فرودگاه های کشور از لحاظ زیر ساختی و تجهیزاتی تبدیل شده و این فرودگاه  به‌ عنوان پتانسیل پدافند غیرعامل مجموعه فرودگاه‌های تهران را نیز دارد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه روند اجرای دستور العمل ها در حوزه پدافند غیر عامل در این فرودگاه به سرعت در حال انجام است خاطر نشان کرد: پیشگیری و مقابله با هر گونه حادثه احتمالی امروز به عنوان یکی از بخش های مهم پدافند غیر عامل در این فرودگاه در حال انجام و بنا داریم تا تمام دستور العمل ها در این بخش را با دقت و در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :