با حکم مشاور رئیس جمهور | اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر منصوب شدند

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «حمیدرضا مومنی» در احکامی جداگانه «ابراهيم سيه جاني» و «محمد ترکمانه» را به عنوان «اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب کرد.
مشاور رئیس جمهور در این احکام آورده است؛ به موجب اين حكم و با عنايت به صورتجلسه مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده مورخ 25 / 01 / 1400 شركت هواپيمايي كيش (سهامي خاص) بدينوسيله جنابعالي را به مدت دو سال به عنوان عضو هيأت مديره شركت مذكور منصوب مي‌نمايم. 

اميد است در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر نامگذاري سال جاري به نام «سال توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها» و ارائه خدمات مناسب با هدف حضور در بازار هاي داخلي، منطقه اي و جهاني ضمن اتكال به ايزد متعال و تعامل و همكاري با ساير اعضاي هيأت مديره زمينه تحقق اهداف مورد نظر را فراهم آوريد.

توفيق روز افزونتان را در انجام وظايف محوله با رعايت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در خدمت به اسلام ومردم شريف ايران از درگاه خداوند بزرگ مسئلت مي نمايم.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو