اولویت کیش ایر، اتصال مراکز استان ها به کیش است

عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش، بر اهمیت اتصال مراکز استان ها به جزیره کیش تاکید کرد. 

به گزارش فرینا، ابراهیم سیه جانی، در مراسم تودیع خود که با حضور حمیدرضا مومنی، مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: هواپیمایی کیش یکی از باسابقه ترین خطوط هواپیمایی کشور است که نقش بسزایی در آبادانی کشور و به خصوص جزیره کیش ایفا کرده است. 

سیه جانی افزود: اهداف کوتاه مدت و بلندمدت در هواپیمایی کیش در دستور کار قرار خواهد گرفت و امید است با تلاش و برنامه ریزی به موفقیت در این عرصه دست یابیم. سودآوری، اثربخشی و رونق جزیره کیش از جمله اهداف ما هستند و در این مسیر نیز گام خواهیم برداشت.

وی خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان موجود، افزایش تعداد هواپیماهای آماده به خدمت و خرید هواپیمای جدید در راستای این که خدمات رسانی با کیفیت بهتری صورت گیرد، از جمله اهداف دیگر ماست.  ما در خریدهای خود به این نکته توجه خواهیم کرد که از هواپیماهای استاندارد و بروز خریداری شود.

عضو هیات مدیره کیش ایر ادامه داد: تقویت و شناسایی ظرفیت های شرکت از جمله اهداف دیگر در روزهای آینده خواهد بود که با جدیت پیگیری می شود. اتصال مراکز استان ها به جزیره کیش اولویت اول ماست و نخستین ماموریت خود در سال جاری می دانیم. هیچ استانی در این امر مستثنی نیست و به صورت عادلانه این مسیر طی می شود. مباحث مالی نیز در این پروژه مدنظر است و به ابعاد مختلف آن توجه می شود.

سیه جانی افزود: اتصال فرودگاه های کشورهای حاشیه خلیج فارس به جزیره کیش اولویت بعدی ما بوده و امید است تا این امر نیز به صورت کامل محقق شود. خرید هواپیماهای جدید نیز می تواند به ما در این عرصه کمک کند. در بلندمدت نیز این هدف دنبال می شود که کیش یک مرکز بین المللی و نقطه ثقل اتصلال کشورهای دیگر به ایران شود. کیش مرکز همایش ها و رویدادهای مهم است که می توان با توسعه پروازها در این مسیر نیز حرکت کرد. 

وی در پایان گفت: توسعه شبکه رزرواسیون کیش ایر نیز برنامه دیگری است که باید دنبال شود زیرا از طریق این شبکه می توان تجار و سایر فعالین اقتصادی و صنعتی که تمایل دارند در جزیره کیش سرمایه گذاری کنند، بدون دغدغه به سمت کیش به صورت مستقیم حرکت کنند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو