تجلیل مسئولان محلی از عملکرد مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم

مسئولان ارشد جزیره قشم عملکرد «حمیدرضا مومنی» مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم را مطلوب و ستودنی ارزیابی کردند.

به گزارش پایگاه خبری فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، مسئولان ارشد جزیره قشم در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، عملکرد «حمیدرضا مومنی» مدیرعامل سابق را مطلوب و ستودنی ارزیابی کردند.

**پروژه‌های نیمه تمام قشم تا پایان دولت به سرانجام برسد

امام جمعه شهرستان قشم در این آیین اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد قشم در تلاش‌ خالصانه برای پیشبرد امور عمرانی، فرهنگی، مذهبی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان سنگ تمام گذاشته است.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: اقدامات صورت گرفته جهت عمل به مسوولیت دینی و اجتماعی در کنار نگاه به پیشرفت همه جانبه جزیره قشم ستودنی ارزیابی می‌شود.

حجت‌الاسلام تارم تصریح کرد: طرح‌های نیمه تمام جزیره قشم باید با حمایت جدی مسوولان پیش از اتمام دولت به سرانجام برسد تا عمران و آبادانی جزیره بیش از پیش تجلی یابد.

او خاطرنشان کرد: به طور کلی ارزیابی ما از عملکرد «حمیدرضا مومنی» در سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم، مثبت است.

** حل مشکل آب شرب مناطق محروم قشم نیازمند همت است

امام جمعه اهل سنت قشم نیز گفت: «مومنی» شخصیتی تعامل‌گرا است که از مجرای تعامل با جامعه محلی توانست توسعه متوازن و ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای و گردشگری را تا حد قابل قبولی محقق کند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، تحول رو به رشد جزیره قشم را از مهمترین دستاوردهای مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و افزود: قفل‌های زیادی با وجود ایشان گشوده شد و انتظار است مدیرعامل جدید نیز همین رویکرد را تداوم بخشد.

امام جمعه اهل سنت قشم سنگین کردن کفه ترازو در مناطق محروم را از مهمترین محورهای مورد تاکید رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه معضلکمبود آب شرب در برخی مناطق محروم قشم همچنان به طور کامل حل نشده که باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

** اتحاد رمز توسعه پایدار قشم است

فرماندار شهرستان قشم نیز اظهار کرد: «مومنی» دستاوردهای ارزنده‌ای و ماندگاری را از خود در حوزه زیرساختی جزیره قشم به جای گذاشته است.

علیرضا نصری افزود: اخلاص در کار برای رضای خدا و وحدت و همدلی را می‌توان دو مولفه تمایز کار در نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌ها برشمرد.

نصیری تصریح کرد: با وجود تحریم‌ و جنگ تمام عیار اقتصادی، شاخص‌ها در جزیره قشم رو به پیشرفت است و در سایه تفاهم و همکاری گره‌های بسیاری در بخش‌های زیربنایی همچون آب، برق، راه و مبلمان شهری و روستایی گشوده شده است.

او خاطرنشان کرد: هر کجا با وحدت و همدلی به پیش رفته‌ایم نقطه پیشرفت و توسعه بوده که از این رو می‌توان این مهم را رمز توسعه پایدار در جزیره قشم به شمار آورد.

گفتنی است؛ طی این آیین «علی درویش‌پور» به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم معارفه شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :