ضرورت هماهنگی مسئولان ذیربط برای توسعه همه جانبه بندر نوشهر

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه همه جانبه بندر نوشهر و رفع چالش های فراروی آن، فرصت های مناسبی برای اشتغال زایی و به کارگیری جوانان توانمند منطقه ایجاد خواهد کرد .

به گزارش پایگاه خبری فرینا به نقل از پرتال حمل و نقل،محمدعلی محسنی بندپی، همدلی و هماهنگی مسئولان ذیربط را برای توسعه همه جانبه بندر نوشهر را ضروری عنوان کرد .

محسنی بندپی در حاشیه بازدید از طرح های توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، اظهار داشت: بندر با سابقه نوشهر به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی غرب استان، از ظرفیت خوبی برای توسعه منطقه برخوردار است .

وی اشتغال را مهمترین دغدغه جوانان تحصیلکرده منطقه برشمرد و افزود: توسعه همه جانبه بندر نوشهر و رفع چالش های فراروی آن، فرصت های مناسبی برای اشتغال زایی و به کارگیری جوانان توانمند منطقه ایجاد خواهد کرد.

همچنین محمد تقی انزان پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از پیشرفت 45 درصدی پروژه ساخت راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی به عنوان مهمترین پروژه در دست اقدام این اداره کل خبر داد و گفت: در مسیر 2 کیلومتری راه دسترسی، در مجموع چهار پل ساخته خواهد شد که بزرگترین آن به طول 410 متر خواهد بود .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو