به منظور تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان صورت گرفت؛

حضور مشاور رییس‌جمهور در منطقه آزاد انزلی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61164
ساعت 19:51 يکشنبه 5 ارديبهشت 1400
حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، به منظور شرکت در آيين تکریم سرپرست و معارفه رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و بازدید از پروژه اتصال راه آهن سراسری به منطقه و طرح های توسعه ای مجتمع بندری کاسپین در این منطقه حضور پیدا کرد.

به گزارش فرینا، در این برنامه که ارسلان زارع استاندار گیلان و مدیران دبیرخانه شورایعالی حضور داشتند، دبیر شورایعالی و هیأت همراه در نخستین بخش از برنامه های بازدید از منطقه آزاد انزلی با حضور در گلزار شهدای والامقام روستای گلشن این منطقه،با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان والامقام منطقه آزاد انزلی و استان گیلان ادای احترام کرد.

در ادامه این برنامه، مشاور رییس جمهور و هیأت همراه از پروژه ملی و بسیار حائز اهمیت اتصال راه آهن سراسری به بندر کاسپین بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت های اجرای این پروژه قرارگرفت. گفتنی است با اتصال راه آهن سراسری به منطقه آزاد انزلی نه تنها بنادر جنوبی به این منطقه و استان متصل می شوند، بلکه موجب عملیاتی شدن کریدور شمال -جنوب و افزایش حمل و نقل ترکیبی از مسیر این منطقه و کشورمان خواهد شد.

آخرین بخش از برنامه بازدید حميدرضا مومنی، دیدار از زیرساخت ها و امکانات در حال احداث درمجتمع بندری کاسپین به عنوان بندر نسل سوم در دریای خزر بود که در این برنامه گزارشی از طرح های توسعه ای و اقدامات این سازمان فعال سازی کریدورهای تجاری بین المللی ارائه شد.

گالری تصاویر

آخرین اخبار

چابهار؛ قطب سوم پتروشیمی ایران
رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد منصوب شد
لوح تقدیر همایش «یکصد برند ملی» به منطقه ویژه پتروشیمی رسید
هیچ زمین جدیدی پیش از استقرار دولت چهاردهم واگذار نمی‌شود
نمایشگاه بین المللی کیتکس 2024 در کیش برگزار می‌شود

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو