پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز ملی شورا

  • شنبه 11 ارديبهشت 1400 - 08:10
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
اکبری مقدم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در پیامی 9 اردیبهشت روز ملی شورا های اسلامی شهر و روستا را گرامی داشت.

در متن پیام آمده است:

باسمه تعالی

تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین به نام خادمان و ایثارگران این نظام و این خاک است و نهم اردیبهشت ماه نیز از جمله روزها و فرصت های مغتنمی است که در آن می توان خدمات، تلاش ها و حضور خستگی ناپذیر فعالان عرصه اجتماعی و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ارج نهاد.

بی شک یکی از ارزشمندترین توصیه های موکد دین مبین اسلام که در قرآن نیز از آن یاد شده مسئله مشورت و همفکری در امور است و تأسیس شوراهای اسلامی به نوبه خود زمینه ساز تحقق این توصیه دینی و حضور ملموس و عینی مردم در تعیین سرنوشت خویش و مشارکت هرچه بیشتر در مسائل اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی است.

نهاد شورا بعنوان نماد مردم‌سالاری دینی و تحقق اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و مشارکت در اداره امور شهرها و روستاها و همچنین تبلور عینی و عملی تعامل و همراهی سازنده مجموعه مدیریت محلی با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در نیل به توسعه پایدار و متوازن ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بر همه خادمان ملت در حوزه شهر و روستا امیدوارم به مدد الهی و همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد،بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و جهادی  گام بردارد،از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم مسئلت می نمایم.

علی اوسط اکبری مقدم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو